onsdag 6 januari 2016

Tjenare. Håkke här.
Kylan har verkligen kommit till oss. -27 i skrivande stund!
Men det stoppar inte oss!!!! Igår var både jag och Fredrik på en skidtur. Freddans var såklart mycket längre=). Jag fick på mig skidorna för första gången och kämpade mig ut i skogen. Inga spår och inget glid tyvärr.

Idag började jag dagen med yoga. Skön start. Önskar jag vore bättre på att få yogan gjord för den gör skillnad. Jag använder Yogobe . Ibland får en gratisveckor där och då brukar jag passa på=)

Gick sedan upp på en bitig promenad i skogen. Solen kom och visade sig och det var riktigt fint.
Jag loggar inte promenader i dagboken men en rask promenad efter dåliga skoterspår och snötäckta stigar är kanon för fotleder och dylikt. Svettades rejält.

Sedan var det under filten i soffan som gällde hela dagen. Blev lite less framåt kvällen och klädde på mig som tusan och sprang 5 km=) Då var det 26 grader kallt. brrr. Gränsfall. Med buff för ansiktet blev det tyngre och tyngre att andas allt eftersom den blev blöt, men jag kom hem utan att frysa någonstans.

visar några bilder från dessa bravader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar