söndag 31 januari 2016

Ja hej det är Håkan. Jag har varit väldigt dålig på att blogga sista tiden. Det är för att jag inte har så mycket att skriva. Sen ca tre veckor tillbaka har jag haft  någon slags känning i en häl. Detta gör sig påmint när jag springer... Jag tror det är någon överansträngning från all löpning på bandet på Inpuls.
Plus att jag låg hemma tis, ons och tors förra veckan. Riktigt hängig, bara sov sov och sov.

När jag inte kunnat springa har jag försökt mig på lite skidåkning igen. Jag blir banns mig bättre=) Känns lite bättre varje gång. Skam den som ger sig.

Min boxningssäck har ju rasat ner från taket. Nu har jag beställt ett nytt fäste så när de kommer upp har jag ett till alternativ att träna. Känns bra, behövs så här på vintern.

Igår Lördag åkte jag in till stan och åkte skridskor på isvägen. Ett par plus grader och sol, Men mycket vint. Ruskigt härligt när vinden låg rätt. Mindre behagligt när den blåste emot=)
Jag hade nya skridskor. MEN fick inte ont i fötterna!!!!! Det har nog aldrig hänt förut.
Jag fick ihop 11 km på isen. Det var kul.

Sen har jag även lyckats få en ny sponsor. Riktigt nöjd med det. Skriver mer om det när jag hunnit testa produkterna på riktigt.
Detta avtal kräver dock lite saker av mig. En grej är att företaget vill se internettrafiken som jag genererar. Så jag ber er att gå in på länkarna som jag kommer lägga upp i framtiden=) Ni behöver ju såklart inte köpa något eller så, bara klicka in på sidan en sekund. Tack för de.
Var beredd på mycket marknadsföring från min sida=) Ni kommer säkert bli less men vad tusan.

Sen har jag även börjat titta på cykel, och börjar spara lite pengar så jag kan köpa en i framtiden. Kostar ju som fasen. Jag har några punkter jag vill ha i en cykel och för att uppfylla alla dom landar det runt 15 bananer. Finns mycket jag skulle kunna göra för de pengarna så gäller att lura mig själv lite=)
Fredrik skulle bli nöjd i alla fall=)


Nu fick ni en liten uppdatering om vad som händer hos mig. Nu jobbar jag bara för att kunna springa igen. Mår inte riktigt som jag vill när jag inte får löpa. Gäller att skynda långsamt. En liten känning kan fort bli en allvarlig skada i löpning.

Ha de bra.

Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar