måndag 3 juli 2017

Tjena Håkke här.
Igår gjorde jag och Freddan vår sista Triathlonträning innan tävlingen i på söndag. ca 1500m simning i Lulsundet.  Snabbt byte till cykel. Brändön ToR  45 km. Sedan bara känna på löpning. Min häl är ju fortfarande paj så jag sprang 2 km bara för att få känna på övergången. Ett bra pass i värmen..

Fredrik har ju visat tävlingströjan tidigare. Sjukt snygg, Ser nästan lite för bra ut=) Folk kommer ju tro vi är elit haha.

Min träning går väl sådär. Story of 2017. Fått in några bra pass på slutet iallafall så jag hoppas att det kommer gå vägen. Simningen har ju gått framåt mycket. Första gången trodde jag att jag skulle drunkna eller bli uppätna av något i Trolltjärn, men nu har vi ändå simmat ca 2000 m i ett svep utan större problem. Kul.

Merrell Bare Acsess 4 heter skorna jag kommer springa tävlingen i. Precis hunnit springa in dem.

På torsdag börjar vi bila ner mot Jönköping.

Fler inlägg LOVAS under veckan fram till söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar